Kopimaskiner til erhverv

Sammenlign pris og kvalitet på kopimaskiner til erhverv - Bestil flere tilbud...

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Kopimaskiner - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Antal kopier pr. måned?

Det tager under et minut!

Kopimaskiner til erhverv - Find den rette løsning

Digitaliseringen af dokumenter og fokus på miljøet har sin indflydelse på mængden af udskrevne dokumenter i erhvervslivet. Alligevel er kopimaskiner inden for erhverv til stadighed nødvendige og er et fast inventar på kontoret. Kopimaskiner varierer i størrelse, specifikationer og pris, og som køber kan det være svært at finde frem til den rigtige løsning, når en ny kopimaskine skal indkøbes til den rette pris. På Kopimaskinepriser.dk har du mulighed for at modtage gratis og uforpligtende tilbud på kopimaskiner til erhverv. Således sikrer du dig en kopimaskine til den bedst mulige pris og af bedst mulige kvalitet. Du vil blive kontaktet af en af vores medarbejdere, som i fællesskab med dig vil klarlægge din virksomheds behov og sørge for, at du modtager forskellige tilbud på kopimaskiner til erhverv.

Kopimaskiner til små, mellemstore eller store virksomheder?

Der findes forskellige løsninger inden for kopimaskiner til erhverv. Små virksomheder har ofte ikke et stort behov for kopimaskiner med stor kapacitet og hurtig printerhastighed. Her vil en lille sort/hvid kopimaskine ofte kunne klare arbejdet uden problemer. Mellemstore eller store virksomheder stiller dog oftere større krav til kopimaskiner til kontor, da et større antal medarbejdere anvender dem, og derfor kræver hurtig betjening uden kø og ventetid. Her vil trådløs tilkobling til et netværk, større kapacitet, samt hurtigere printerhastighed ofte være en nødvendighed, for at gøre brugen af kopimaskinen smidig og problemfri. Overvej hvad din virksomheds behov er og træf først da en beslutning om, hvilken kopimaskine til erhverv din virksomhed søger.

Collage1

Værd at overveje om kopimaskiner til erhverv

Mange virksomheder er ikke klar over, hvor store krav de stiller til kopimaskinen hjemme på kontoret. Før du og din virksomhed træffer beslutning om køb af en ny kopimaskine til erhverv, anbefales det, at I gør jer tanker om hvilke krav I har til den nye kopimaskines funktioner. Læs nedenstående og få et godt overblik over forskellige krav til kopimaskiner til erhverv.

De forskellige funktioner omhandler:

  • Farve eller sort/hvid
  • WIFI eller ej
  • Printerhastighed
  • Efterbehandling
  • Serviceaftale
  • Påvirkning af miljø
  • Leje eller leasing

Farve eller sort/hvid

Langt de fleste virksomheder har brug for en pålidelig og stabil kopimaskine, som kan klare at arbejde i længere tid ad gangen uden omfattende vedligeholdelse. I den forbindelse anbefales det at købe en kopimaskine med lasertoner. En kopimaskine med lasertoner egner sig bedst til sort/hvid, hvilket også dækker behovet hos langt de fleste virksomheder. Det kan for enkelte virksomheder være nødvendigt at kunne printe i farve, og derfor kan det være væsentligt med en kopimaskine, som printer vha. farvelaser. For at opnå det bedste resultatet ved farveprint, er den bedste løsning dog oftest at printe med blæk, hvorfor en særskilt farveprinter kan være idéel for en virksomhed.

WIFI eller ej

Det er efterhånden blevet naturligt at arbejde trådløst i virksomheder, hvorfor en kopimaskine med mulighed for tilkobling til WIFI er idéel. Den trådløse forbindelse er en bekvem løsning for virksomheder med mange medarbejdere, som sidder med afstand til kopimaskinen. For små virksomheder kan muligheden for trådløs opkobling dog være en unødvendig feature, som blot er spild af penge.

Printerhastighed

For virksomheder med mange medarbejdere, der anvender kopimaskinen dagligt og på samme tid, er det en nødvendighed med en hurtig printer. Hurtig printerhastighed minimerer kø og ventetid og er med til at bidrage til den daglige effektivitet. For små virksomheder, som kun bruger kopimaskinen en sjælden gang, er hurtig udskrift ofte ikke lige så nødvendig.

Efterbehandling

Avancerede kopimaskiner kan i dag efterbehandle udskrevne dokumenter. Hulning, hæftning, multihæftning, z-falsning, brevfalsning og beskæring er nogle af de opgaver, som kopimaskiner til erhverv i dag kan klare hurtigt og effektivt. Virksomheder med regnskabsafdelinger kan bl.a. nyde godt af en kopimaskine til erhverv, der kan efterbehandle dokumenter, da det sparer den enkelte medarbejder for det manuelle arbejde.

Serviceaftale

Det kan få fatale konsekvenser, hvis en kopimaskine pludselig bryder sammen, og derfor kan en serviceaftale være en fordelagtig investering i det lange løb. Hvis din virksomhed er afhængig af en kopimaskine, som altid virker, er det alfa omega at have en serviceaftale. En serviceaftale sikrer dig blandt andet øjeblikkelig reparation, når uheldet er ude.

Påvirkning af miljø

Kopimaskiner til erhverv larmer, støver, varmer og udvikler ozon og andre kemiske stoffer, som påvirker indeklimaet og arbejdsmiljøet. Hvis kopimaskinen står uhensigtsmæssigt på kontoret, kan dette påvirke medarbejderne og give tørre øjne, hovedpine og irriterede slimhinder. Mange virksomheder har slet ikke fokus på dette problem, eller har måske ikke mulighed for at gøre noget ved det. Hvis kopimaskinen er nødt til at stå tæt på medarbejderne, bør det overvejes hvilken type kopimaskine, der købes. Der findes nemlig kopimaskiner, som er mere klimavenlige end andre. Stil derfor krav til den maskine du køber og gå efter en klimavenlig løsning.

Leje eller leasing af kopimaskine til erhverv

Som alternativ til at betale fuld pris for en kopimaskine til erhverv kan virksomheder i stedet vælge leasing af kopimaskiner. Det kan eksempelvist være en fordel at leje eller lease en kopimaskine til erhverv, hvis maskinen skal bruges i en kortere periode. En anden fordel ved leasing er, at man som virksomhed løbende betaler for et produkt, der virker. Hvis kopimaskinen går i stykker eller fungerer utilfredsstillende, har man mulighed for at opsige samarbejdet med sin leverandør og i stedet finde et andet og bedre alternativ. Overvej derfor om du og din virksomhed ønsker at købe eller i stedet leje/lease kopimaskine til erhverv.

Collage2

Den rette pris på kopimaskine til erhverv

Kopimaskiner til erhverv kan være dyre, men de behøver ikke at være dyrere end højst nødvendigt. Selvom markedet er stort og uoverskueligt, kan du stadig sikre dig et godt køb til den rigtige pris. Ved at stille krav til dine leverandører sikrer du dig den bedste pris og det bedste produkt. Her på Kopimaskinepriser.dk kan du modtage op til flere tilbud på kopimaskiner til erhverv. Du vil blive kontaktet af en af vores medarbejdere med henblik på at få klarlagt dine behov. Herefter vil op til flere leverandører kontakte dig og give dig et gratis og uforpligtende tilbud på en kopimaskine til erhverv, som dækker dine behov. Fordelen ved denne løsning er, at du som køber kan stille krav til leverandørerne og udvælge den bedste løsning til den bedste pris. Tøv ikke - det er som sagt gratis og uforpligtende!