Sammenlign priser på kopimaskiner
Udfyld formularen på et minut for at starte processen
Få op til 4 tilbud her Kopimaskiner - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut

Forventet antal kopi pr. måned

Det tager under et minut
Spar tid
Spar tid
Udfyld 1 formular, og modtag op til 4 tilbud fra udvalgte leverandører
Spar penge
Spar penge
Spar penge ved at sammenligne tilbud og vælg det bedste
Gratis og uforpligtende
Gratis og uforpligtende
Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser
Omtale og
anbefalinger
Entrepreneur
Tv2
Berlingske Business
A 100% A
Tekststørrelse
Sidst opdateret: 03 juni 2021

Derfor skal I have en kopimaskine til firmabrug

Med en kopimaskine til firmabrug kan I gøre hverdagen nemmere

Med en kopimaskine til firmabrug kan jeres travle hverdag hurtig blive mere overskuelig. Med en kopimaskine har I nemlig nemt mulighed for at kopiere vigtige dokumenter som I bruger i firmaet, dette kan fx være dokumenter til møder og medarbejdere.

Herudover kan I også få en kopimaskine til firmabrug som kan mere end bare at kopiere. Dette hedder en multifunktionsprinter, hvor der udover funktionen kopiering også er funktionerne print, scan og fax.

Med en multifunktionsprinter kan I få mere fleksibilitet ind i firmaet, da den giver jer mulighed for at udføre flere opgaver på bare én maskine.  

Få mere ud af jeres arbejde

Udover de fire ovennævnte funktioner kan I også få flere fordele i firmaet som kan gøre arbejdet nemmere. Det er fx muligt at få en trådløs kopimaskine. Med en trådløs kopimaskine får I i firmaet mulighed for at have flere computere forbundet til kopimaskinen på samme tid, på den måde kan medarbejderne udskrive fra deres egen plads.

Vælger I en kopimaskine med internetadgang har I også mulighed for at sende kopierede dokumenter direkte til e-mails. På den måde kan I hurtig dele dokumenter i firmaet, samt sende vigtige dokumenter ud til kunder og samarbejdspartnere.  

Herudover kan I også vælge en kopimaskine med et hukommelseskort. På den måde kan I gemme scannede, kopierede og printede dokumenter direkte på kopimaskinen. Med et hukommelseskort slipper I for at holde styr på de fysiske papir og får nemt ved at deles om dokumenter som I ofte bruger i firmaet.

Sådan finder i en kopimaskine til firmabrug

Når I skal finde en kopimaskine til jeres firma brug, er der nogle punkter I skal tage stilling til, inden I går i gang med jeres research.

Det første I skal overveje er hvilken kapacitet I har brug for, dette vil sige hvor mange sider I cirka vil udskrive om måneden, svarende til kopimaskinens månedlige kapacitet. Herudover skal I samtidig overveje hvilken udskrivningshastighed jeres kopimaskine skal have, dette vil sige hvor mange sider kopimaskinen kan udskrive i minuttet. Dette er fx praktisk hvis I ofte har brug for at udskrive flere sider af gangen eller hvis I er flere om at bruge kopimaskinen.

Det andet I skal overveje er hvilke papirstørrelser I har brug for. Alle kopimaskiner kan udskrive i A4, men har I også brug for papirstørrelser i fx A3 eller i A5 skal I huske også at tage stilling til dette.

Herudover skal I tage stilling til hvilke funktioner I ønsker jeres kopimaskine skal have, skal den fx kunne mere end at kopiere og er I interesseret i at den skal være trådløs eller andet.